Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2009 17:12 - Константина Маркова - модел на месец Юли - Август - интервю от Павел Баджаков
Автор: pulsar Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1543 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2010 13:35


image

Име: Константина Маркова

години: 20

Въпрос: С какво се занимава Тити?

Тити: С доста неща, с журналистика, мода и в последно време с новия си рекламен проект. Не скучая никога!

Въпрос: Какво интересно се случва наскоро покрай теб, гледахме те в едно „мъжко” списание?

Тити: Само в едно ли??? Хи-хи! Ами тази сесия за въпросното мъжко списание беше направена преди повече от година и беше мой импулс. От тогава съм имала доста предложения за „по-разсъблечени ” снимки, но никой не ме изкушил за сега. А иначе около мен ,само интересни неща...

Въпрос: От кога се занимаваш с мода?

Тити: От около 3 години, с малко почивки. Освен модел, съм и студентка и работещо момиче(журналистка),и обръщам внимание и на други сфери от скромното ми съществуване.

Въпрос: Защо си в сайта?

Тити: По предложение на наш общ приятел. Не знаех за сайта преди да ми пратят линк с началната страница. Приятно се изненадах тъй като съм попадала на подобен сайт, но интернационален и се зарадвах много, че някой в България се е досетил да направи подобен проект-Поздравявам Ви!

Въпрос: С кого си снимала досега?

Тити: Ами снимала съм с Дилян Марков, Владимир Кадънков, Златомир Араклиев, Васила Иванова, Камен Вълканов и други. Имала съм шанса да се поснимам и извън пределите на родината, но смело мога да заявя, че в България има много талантливи и качествени фотографи! Има един, който смятам за най-талантлив, но той за сега не проява много интерес към мен май ...хи- хи! (П.Б-са му инициалите)

Въпрос: Мнението ти за модата в България?

Тити: Мога от личните ми наблюдения да заявя, че в последно време определено има ръст в качеството на предлаганите дрехи, също смятам, че има прилив от добри и креативни млади дизайнери! Виктория Вапирова и Вергиния Здравкова са живите примери за световно признати български дизайнери. Demobaza , Agata и TOTALLY ERECTED са едни от любимите ми марки за дрехи и всички до една са с български дизайнери!

Въпрос: Мнението ти за модните агенции в България?

Тити: Не съм работила с много от тях, но имам само положителни впечетлени от тези, с който съм работила.Може би съм късметлийка тъй като съм чувала много негативни изказвания,за професионализма на агенциите и доверието, което младите момичета гласуват на така наречените „агенции за модели” и след това остават разочаровани!

image

Въпрос: Кога един модел се превръща в модел?

Тити: Когато,започне да изкарва прехраната си само с ангажиментите си като модел и целия му живот започне да се върти около това да бъде по-успешен и по-успешен в работата си. Преди това да се случи това е просто хоби за хубавите хора.

Въпрос: Има ли морал в модата?

Тити: Зависи какви хора се занимават с въпросната мода. Всичко е относително нещата в Бълагария са доста опорочени, но смятам че има все още държави, в които да си модел е професия като всяка друга!

Въпрос: Какво мислиш за красотата на българката, мит или истина?

Тити: Всеки ,който се разходи по улиците на някои от големите градове в България може да се убеди в истиността на факта, че българките са безобразно красиви и това не е никакъв мит. Но аз съм на мнение, че мъжете не падат по-долу и също са едни прекрасни представители на всеизвестната българска красота.

Въпрос: Каква музика харесваш и дава ли отражение тя в ежедневието ти?

Тити: Слушам предимно рок, метал и хаус и определено смятам, че музиката е отражение на характера на даден човек. Аз колкото и изтъркано и плоско да звучи не слушам фолк музика. Не смятам, че има лоша и добра музика, смятам че има музика, която ми харесва и такава, която не ми е по вкуса...

Въпрос: Има ли някаки специални грижи, които полагаш за формата си?

Тити: Всъщност всичко тръгна при мен от конкурса „Най-красива спортиска на България", който спечелих през 2007 година. Останала ми е формата от дългите години спорт и сега от време на време се подържам с тичане и фитнес.

Въпрос: Бъдещите ви творчески планове, знаем че има такива...?

Тити: Плановете ми са да занимавам, все повече с рекламната агенция, в която съм партньор с още двама мои добри приятели и при свободно време и добре желание да се показвам, в някое друго „мъжко” списание или пък женско ,както дойде...

image

Въпрос: Има ли някакви препоръки, които да дадеш на читателите на сайта?

Тити: Естествено! Да се възползват повече от предоставените им възможности и да представят себе си и хората, с които работят по възможно на-добрия начин, тази стратегия ще им донесе само облаги и положителни емоции!

Въпрос: Нещо за „край” на милото ни интервю?

Тити: Поздравявам екипа ви,защото сте истински професионалисти,а аз много уважавам такива хора и ви благодаря за оказаната чест да ме направите вашия Модел на месеца!

Вижте целия профил на Константина Маркова в ТопМодел.Бг

Снимките, предоставени от Тити Маркова са от фотографите: Владимир Кадънков, Васила Иванова.

интервю от ©Павел Баджаков



Тагове:   камен вълканов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 856787
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031