Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2008 21:29 - Котка като пуканка
Автор: stix Категория: Други   
Прочетен: 8954 Коментари: 51 Гласове:
19

Последна промяна: 17.11.2009 11:12


    Взехме си малко, топчесто котенце с пухкава козинка и неустойчиви крачета.
    Всички с умиление се грижехме за него, без да знаем... какво ни очаква след храненето с биберон през три чАса в денонощието...

    и ето, че то вече порасна...

    събуждане;

    Сутрин предстои един всеобхващащ къщата маратон,  със скорост 200км/сек, след което идва ред на тичане по облегалките на диваните, ( което съвсем не е забранено)... :))) Оттам със засилка се джасва върху пердетата (но аз  предвидливо съм сменила с по здрави)... и  се пльосва върху главата на най близо спящия горд собственик на полудив саблезъб тигър наречен  домашен любимец...  след което получава най- силните и неориентирани шамари,  целящи  само запазване на нарушеното спящо пространство...

    След обилната закуска:

    Следва занимание... "Полудявам ли?" и "Кой ли ще ме спре?"

    С едно ротационно движение, разрушаващо спокойствието на  мигА... нашата котка се опитва да хване опашката си, но тъй като скоростта на въртене е вече над 500км/сек, черно белите И петна се сливат, разбъркват и ....се смесват в сиво.. :)

    Днес е един лош ден за палмата в нашето семейство:

    С един скок от дивана, озвучен в до минор и размахване на ядосаната си опашка... нашата котка пречупи едно от листата на палмата така... както само самурай може да повали враговете си...
    Виждах целенасочения И скок, но нали разбирате... не мога да се
съревновавам със скоростта на светлината...:)

    Всяко заспиване вечер е съпроводено с драскане по латекса с нокти, а еквилибристичните упражнения по пробягване на еднометров маратон по стената неминуемо е съпроводен с изскачане (като пуканка) от невъзможно пространство върху кракатана най близо движещия се одушевен  "предмет"... което е допълнено с най малко осемдесет сантиметрово изхвърляне от прикрито пространство...

    А казват, че домашните любимци приличали на стопаните си???



  




Тагове:   котка,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - Мдаааа. . . Понякога така набеде...
20.12.2008 22:09
Мдаааа...
Понякога така набедените домашни любимци са доста дивички..:)))
цитирай
2. lava - :)))
21.12.2008 02:20
Първото ни коте обичаше да се катери по закачалки, корнизи и др, високи места. Нощем лягаше като шал на врата ми, а денем, за да се качи на рамото ми се катереше като алпинист забивайки "котки" т.е. нокти по цялото ми тяло. После ни споходи демокрацията и докато децата ми мечтаеха да се нахранят, сиамецът получаваше редовно порцията си риба, защото упорито отказваше да яде друга храна.
Така е с любимците...
цитирай
3. bizcocho - :)))))))
21.12.2008 20:37
хихихи:)))))в никакъв случай не е скучно:)))))))))
дано не си маниак домакиня,че не ми се мисли ..:))))
А четейки,сякаш я виждах как прелита и ми беше и весело и мило:)))Нали са ме прев3ели по рождение те3 пухчовци:))
цитирай
4. bovari - Котка като пуканка
23.12.2008 11:22
"С едно ротационно движение, нарущаващо спокойствието на светлината... нашата котка се опитва да хване опашката си, но тъй като скоростта на въртене е вече над 500км/сек, черно белите И петна се сливат, разбъркват и ....се смесват в сиво.. :)" !!!!!
Забавно! Само каква скорост-500км/сек!!!!;)))))
Това се казва резултат!

Поздрави!
цитирай
5. stix - Конец света... ХХХАХАХАХАХАХА
23.12.2008 17:27
«Сегодня наши учёные заметили метеорит гигантских размеров, который движется к Земле со скоростью 500км\сек.>>


възможно е това да е скоростта на сътворението... ооо грешка, грешка...
това е...

СКОРОСТТА НА РАЗРУШЕНИЕТО... :)))))))))))))
цитирай
6. voinov50 - Отначало...
23.12.2008 21:31
в бързината прочетох заглавието като "Котка като луканка"..., е после се разсмях..., поне при вас не е скучно и е весело...
Весела Коледа и Щастлива Нова Година!!!
цитирай
7. cornflower - Честито Рождество Христово!
25.12.2008 12:15
Щастлива Нова година!
Да пребъдем в светлината!
цитирай
8. enjoy6 - Честито Рождество Христово!
25.12.2008 15:39
Нека топлина и светлина озаряват сърцата ни!
Весели празници!
цитирай
9. lion1234 - Честито Рождество Христово!
26.12.2008 09:41
Желая ти много радост и късмет през Новата 2009г.! И дано палавото ти котенце стане по-послушно!!!
Весели празници!
цитирай
10. анонимен - Честита Коледа!
26.12.2008 20:10
http://zazz.bg/play:797892bf
цитирай
11. анонимен - душевното ми равновесие е силно застрашено...
27.12.2008 00:25
душевното ми равновесие е силно застрашено...
ще замълча в чест на тази велика мисъл.......
ром с кола определон биха допринесли за разведряване на обстановката...но споделяйки дълбоките размисли на Аристотел си задавам въпроса.дали пък съвършенството не се състои в домашно приготвено розово малеби с компот от череши...
и по повод черешката.......квитесенцията на нашия разговор,там горе..горе на черешата....
това би било едно дълбоко задушевно споделяне на радостта от съществуването,на радосста от това да откриеш съмишленици в този суров и жесток свят...
сърдечно благодаря.
цитирай
12. lava - Честита Коледа!
27.12.2008 09:55
Сърдечни поздрави на цялото домочадие и на най-важния и новоприет член (тук е мястото да напомня, че една-две снимки биха отприщили още емоции и любов към любимеца). Да сте живи и здрави и тепърва да преживеете най-хубавите си мигове:)))
цитирай
13. stix - :)
27.12.2008 16:55
БЛАГОДАРЯ ТИ... ЛАВА :)))
ЖЕЛАЯ ВИ И НА ВАС... МНООООГО ЗДРАВЕ и ЛЮБОВ!!!
цитирай
14. stix - анонимен номер 12 :)
27.12.2008 17:01
аз намирам съвършенството в една снежинка... долетяла незнайно от къде...

в топлината на камината... и елхата... с променящи се цветове...

и в близостта... и в розовото малеби... :)))
цитирай
15. ledzeppelin - хаха..
29.12.2008 00:06
ама как добре описано е всичко!Едно към едно.Особено за силните и определено неориентирани шамари сутрин,целящи точно това.

А когато не е латекс,а са тапети ....
О,безкрайна ода на радостта от домашните любимци. :Р
цитирай
16. troha - Котките са много интелигентни животни.
29.12.2008 00:32
И наистина заприличват на стопаните си. Като кучетата. Не съм предполагала, че ще се привържа толкова към котка, но това сега е факт. Без Томаса къщата е глуха. Зачезне ли, става ми нервно. А как хубаво си играе с мишлетата, които улавя. Често си гледаме филмчета...
цитирай
17. totenlicht - stix, предчувствам че имаме кот...
29.12.2008 12:39
stix, предчувствам че имаме котки-близнаци:)
цитирай
18. basta - ех и аз имах котки като бях дете, не ...
08.01.2009 20:02
ех и аз имах котки като бях дете, не една и две...
забавно беше, много мили същества...
ама сега имам малки деца и заради тях гледам да не допускам животни вкъщи..
е, само котето на съседите....казва се Ани..много ни обича, все при нас тича...
сладуранка е и тя, катери се по черницата пред къщата ни, а веднъж влязла в кухнята ми, и така се стреснах...нося един поднос и не си гледам в краката, а там...нещо ме бутна, щях да метна и подноса и аз да тупна на пода...а то Анито...искаше да си играе, симпатягата...
животинки, ко да ги правиш...
поздрави за теб!
цитирай
19. iliada - Обичам ги!
11.01.2009 00:37
Страхотни са- много пухкави ,но и много своенравни!:)
цитирай
20. katan - Поздрави на твоята "пуканка"!
12.01.2009 21:17
Моето пък е "ГРЮН"/заради зелените очи,които понякога синеят - все пак майката беше сиамка!:/.
Тази скорост и всичките бели са ми познати и много странно - всичко й прощавам!
А тя знае кога е направила беля и кога заслужава "гушкане".
Просто го обичам това коте,което вече почти 11 години е с мен!То ми е член на семейството!
цитирай
21. klasnata - :)) Много ме усмихна постинга ти.)
16.01.2009 16:35
Те са като нас - различни по темперамент и характер. Нашата сегашна домашна приятелка е на 3 години, персийка. Ако трябва да я определя с една дума, избирам "царствена". Никога не се качва на масата. "Казва" кога иска да й се отвори врата и кога е свършила някоя дейност.;) За жалост не е гальовна, което ужасно ми липсва, в сравнение с всички други котки, които съм отгледала. Обичаме си я много, като член от семейството. Празнуваме рождения й ден, като й правим тортичка от любимата й консерва "Гурме", със свещички.))
цитирай
22. cindy - Да, обаче знаеш какво ти дава,
16.01.2009 21:41
въпреки всичките му дивотии :)
И по-важното - знаеш, че винаги ще те обича, това малко ли е? :))
цитирай
23. zaw12929 - Корупция на съда в деиствие - Коп...
19.01.2009 05:46
Корупция на съда в деиствие - Копирай, постави в Google
Разбери, защо съдът помага на застрахователя, да не плаща на пострадалите и вреди на редовно застрахованите Никой не е застрахован, да не попадне в катастрофа, но веднага попада в...ада на правосъдието
цитирай
24. ley - :)))))))))))))))))))
20.01.2009 12:40
чудесен пост! моят котарак да няма роднинска връзка с твоя ??? :))))))
цитирай
25. анонимен - 1
24.01.2009 17:58
пичаги са бе .. имах един който си отваряше вратите , така че не си толкова зле
цитирай
26. dragosakos - моят дебелак
27.01.2009 13:51
е толкова мързелив вече, че дори отказва да си играе. Когато беше малък, правеше само поразии. Освен това, той живее на двора и нямаше саксия, в която да не е спал. А има и още нещо, което ме изумява всеки път - той е в състояние да ходи из краката ми цял ден. Аз може да правя само някакви безсмислени тигели из двора, той не се уморява и ходи след мен.
Абе... сладури са!
цитирай
27. vivian - готино))
28.01.2009 14:09
Много е готино! нашият котарак е почти същият, но понеже е персиец е в малко по-омекотена форма. Той пък прави фокуси. изхвърля нагоре във въздуха най-различни неща с лапите си и после се чуди къде са се дянали..
цитирай
28. monna1 - Винаги съм обичала много, котките...
20.02.2009 23:07
Като студентка си имах едно толкова сладко котенце, че дори да отивах на изпит първо се грижех за него.
За мен, то беше много красиво, а за приятелките ми -най-грозното, но аз си го обичах много и го носех винаги със себе си в една найлонова чанта и то си спеше кротичко вътре без да гъкне.
Сега на вилата имаме 8 котки, обикновени , на много красиви, пак в моите очи. На аватара ми в музикалния блог е "Батето", сега се появи, изневиделица, сигурно снежната буря го довя,...защото в картинния ми блок се появи елхата.... хахаха!
Лека вечер!
цитирай
29. анонимен - Добър ден
26.02.2009 15:05
Котетата обичат :
кашкавал,
чиста тоалетна,
палми,
яйца,
слънце,
пердета,
тапети,
обувки, , ,, ,
Не обичат лоши хора.
Ще се опитват да ги изгонят от своята територия.
Много е интересно.
---
Не Ви съветвам да имате повече от едно коте с една с една тоалетна. Става страшно !
цитирай
30. petdoshkov - Това е нормално за котки.
01.03.2009 12:38
Породата не е Вас. Тати има на село 3 котки. Те правят същото. Гоним ги от стаите. Но са и добри ловци. Вие нямате друга/възрастна котка, която да научи малката на лов, на игра и т.н. Котката заостря ноктите си, защото е ловец/хищник. Котките са и нощни животни. Не мъчете животното - пуснете го на свобода. Купете си от другия вид котки- напълно домашни, те са без рефлекс. Просто котка не е за апартамент. Трябвало е да питате. Накрая обобщено - ако вземете гепард като малък и го гледате, от него вече самостоятелно, грижещо се за себе си, животно не става. Последен пример - историята на двете деца Амала и Камала, "отгледани от вълци" в джунглата на Индия. Те никога не се върнали към реч на хора след залавянето им.
цитирай
31. sisithebest - ахахаххах
05.03.2009 13:35
жестоко коте!!!! :)
цитирай
32. veselaj - Моята котка беше страшно възмут...
05.03.2009 16:59
Моята котка беше страшно възмутена, когато си смених монитора с плосък (защото обичаше да лежи върху него). Вече знае, че върху този не може да легне, но още опитва отвреме навреме:))
цитирай
33. midnightrain - Да. . . ще оставя взимането на дом...
12.03.2009 12:04
Да... ще оставя взимането на домашен любимец за по-нататък... :)
цитирай
34. libertybell - Моят котарак лятото ще стане на 10 години,
29.03.2009 18:21
но си е все така див на моменти и руши наоколо ...
Искам да кажа, че не трябва да разчиташ, че с времето ще се успокои!

Да ти е жив и здрав котака!
цитирай
35. rea - вчера
02.04.2009 19:57
не можах да спася шест новородени котенца. просто споделям.
цитирай
36. blackle - :)
05.04.2009 14:02
Моя поне прилича на мен - дебел и самодоволен котарак :)))))))
Тежи 9 килограма и не може да прекоси стаята със скорост по голяма от 1 км/год.
Едва се качва на леглото, а като слиза 1во корема му удря земята, след това краката, но от тежестта не издържат и пада настрани и гледа доволно - уж, че така е искал да стане :))))) Да падне и да легне... За катерене по стените просто абсурд да говоря :))))
Абе котетата са най-сладките създания на света :))))
цитирай
37. thedarkangel1977 - радвайте се на енергията му и на л...
05.04.2009 16:01
радвайте се на енергията му и на лудориите му, защото като остарее само ще се гшка в вас и ще спинка :)
цитирай
38. teachme - veselaj хахаха
21.04.2009 22:33
Моята много обича да лежи на ТВ - и двата монитора са широки - има място.
http://teachme.blog.bg/viewpost.php?id=146357
stix дай да видим снимки...колко е пухкава
цитирай
39. tsv - Все още ли е толкова диво зверчето
29.08.2009 23:28
или вече порастна и се укроти? :))
Аз съм имала няколко котки, ама само една си беше дивичка и като порастна, всички други (които доживяха да порастнат, имам предвид) станаха едни угоени пухени възглавници - пълна скука! :)
цитирай
40. lambo - Като мине една година
09.09.2009 14:01
и почват да се успокояват. Като поостареят само лежат и спят.
цитирай
41. queerfish - Ехехеххехееееееееее представих ...
14.09.2009 12:24
Ехехеххехееееееееее представих си ги цветни всичките ти неволи със "саблезъбия тигър"! И брат ми има един такъв, който го нарича "Дивак Дивашки от Дивашково", незнайно за мен до прочитането на този постинг (-:
цитирай
42. cocolina - йеееее:)))) весело си го разказала
26.09.2009 22:30
но едва ли ти е било весело в момента с пердетата поне отначало и в този с палмата, а и в много други. Мисля си, че ни учат на търпение и да бъдем по-добри тия малки гадини:)))) И аз много ги обичам и им позволявам понякога да ми се качват на главата, друг е въпросът дали ме питат:)))
цитирай
43. malkiatprintz - Лъки, ти си геврек! :):):)
05.10.2009 06:37
Лъки, ти си геврек! :):):)
цитирай
44. magdalenas - Весело :)
05.10.2009 09:28
cocolina написа:
но едва ли ти е било весело в момента с пердетата поне отначало и в този с палмата, а и в много други. Мисля си, че ни учат на търпение и да бъдем по-добри тия малки гадини:)))) И аз много ги обичам и им позволявам понякога да ми се качват на главата, друг е въпросът дали ме питат:)))

Цитирам коментара,защото мисля сходно.
Споделям мъката ти,само че аз си взех кученце:) и от малкото кутре,което носих дори в чантата си,се превърна в...Ох,снощи не ме остави да заспя дори-играе й се на малката.
Да не говорим как съм си заварвала стаята:))))
Същото гонене понякога на опашката и понякога разиваме страшна скорост от една точка до друга,после обратното,и обратното,и обратното...
Малко наддадохме кат' малки и беше като йо-йо,ама наистина Ви казвам-приятели дори се шашкаха колко време може да скача от място:)))
Но наистина ни учат на търпение и ... дават любов.
Тя често е единствената,която ме посреща,когато се върна от работа.Обичам това животинче!:)
цитирай
45. stefanni - ))))
04.11.2009 13:51
Всички котета са страхотни сладурчета....много сладко е че го наричаш пуканка...определено са пуканки...
цитирай
46. eola - след време...
13.11.2009 10:30
стопаните заприличват на котките си ;)
от личен дълогогдишен опит преди :)
и най-странното е, казват, че не се привързвали, но не е така
цитирай
47. stix - eola,
13.11.2009 12:23
в такъв случай... смятам... да сменя котката си.
цитирай
48. lubima - напомни ми за моята хубавица. . . ...
25.11.2009 12:35
напомни ми за моята хубавица...имам чудесна черна ангорка, и тя подобно на твоето пухкаво топченце правеше такива щуротии като малка..след два-три челни сблъкъка с огромния аквариум обче изглежда реши, че това не е за нея...и насочи вниманието си към цветята ми..и наистина...най-голямата и страст беше палмата...а от водната палма така и не ми остана нищо!а така си я харесвах....
цитирай
49. divna8 - Здравейте...
17.01.2010 23:17
Привет от Котьо-Пух, Писана, котаранката Теди и двамата й братя Котаран 1-ви и Котаран 2-ри... А, да - и пинчерката Джесика, която обожава да играе с последните трима... Човеците сме само 4-ма, така че още се изяснява кои са любимците и кои стопаните...
цитирай
50. kristabella - Позната мила картинка. Лудории ...
12.03.2010 15:30
Позната мила картинка. Лудории безчет. В къщи сме малко луди и менажерията ни също. В списъка присъстват 5 кучета, 3 котарака и един папагал. Белите в къщи са ни ежедневие. Но в същото време носят много радост.
цитирай
51. bven - а какво
15.03.2010 20:13
Какво би станало , ако го нямаше всичкото световно-космическо въртене? Всичко ще е подредено, нагласено, дори един косъм няма да намирате по дрехите...........Определено е много сиво ежедневие
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stix
Категория: Други
Прочетен: 589034
Постинги: 241
Коментари: 889
Гласове: 37811
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031